Ουκρανία: Ρωσικά πυρά στην καρδιά του Κιέβου, κοντά σε κυβερνητικά κτίρια
Μπήκαν στο Κίεβο οι Ρώσοι στρατιώτες, συνεχίζεται η εισβολή στην Ουκρανία
Την είδηση αναμεταδίδει και η ανταποκρίτρια των Fiancial Times, Πολίνα Ιβάνοβα στην ουκρανική πρωτεύουσα.
Σύμφωνα με το iefimerida.gr, λίγο νωρίτερα το ουκρανικό υπουργείο Άμυνας είχε ανακοινώσει ότι «ο εχθρός βρίσκεται στο Ομπολόν, περίπου εννέα χιλιόμετρα βορείως του κοινοβουλίου του Κιέβου στο κέντρο της πρωτεύουσας». Κι οι Αρχές καλούσαν τους κατοίκους να αντισταθούν με κοκτέιλ Μολότοφ, δίνοντας παράλληλα οδηγίες στον κόσμο να σπεύσει στα καταφύγια.
#BREAKING – Gunfire heard in the government quarter of central Kyiv @AP is reporting
— Polina Ivanova (@polinaivanovva) February 25, 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
