SUPER LEAGUE: Πρεμιέρα με... γάμο στο Κλεάνθης Βικελίδης
Ένα ζευγάρι συνδύασε την πρεμιέρα του Άρη στην Super League με… γάμο, αφού ενώθηκαν στο Κλεάνθης Βικελίδης με τα δεσμά του γάμου.
Μπορεί οι απανταχού φίλαθλοι του Άρη να περίμεναν πως και πως την πρεμιέρα των «κιτρινόμαυρων» με τον ΟΦΗ στην Super League, ωστόσο δύο συγκεκριμένοι φίλοι της ομάδας είχαν άλλες… προτεραιότητες. Εν προκειμένω, επέλεξαν το «Κλεάνθης Βικελίδης» για να απαθανατίσουν την πιο χαρούμενη στιγμή της ζωής τους, κάνοντας τη μέρα ακόμα πιο ξεχωριστή. Μάλιστα, οι δύο νεόνυμφοι πόζαραν με δύο καπνογόνα στα χέρια, μπροστά στις κερκίδες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
