ΠΑΟΚ: Η UEFA κλείνει το πέταλο της Τούμπας για το πρώτο Ευρωπαϊκό παιχνίδι της νέας σεζόν
ΠΑΟΚ: Καμπάνα της UEFA στον «Δικέφαλο του Βορρά» – Κλειστή η Θύρα 4 στο πρώτο Ευρωπαϊκό παιχνίδι της νέας σεζόν
Η UEFA τιμώρησε τον ΠΑΟΚ με μερικό κλείσιμο του σταδίου Τούμπας για το πρώτο εντός έδρας Ευρωπαϊκό παιχνίδι της σεζόν 2022-23, για όσα έγιναν στην αναμέτρηση με τη Μαρσέιγ.
Ο ΠΑΟΚ τιμωρήθηκε από την UEFA με κλείσιμο των θυρών 4 και 4α και πρόστιμο ύψους 70.000 Ευρώ για τα όσα έγραψε ο παρατηρητής της αναμέτρησης με τη Μαρσέιγ. Οι πυρσοί, τα βαρελότα και τα λέιζερ που χρησιμοποιήθηκαν σε αυτές τις δυο θύρες ήταν αρκετά για να φέρουν το κλείσιμό τους για το πρώτο εντός έδρας παιχνίδι της νέας σεζόν. Η ποινή θα εφαρμοστεί στο πρώτο παιχνίδι για την προκριματική φάση του Conference League της σεζόν 2022-23. Η αναμέτρηση είχε χαρακτηριστεί υψηλού κινδύνου, κάτι που δεν άλλαξε μετά την απόφαση για την απουσία οπαδών της Μαρσέιγ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
