ΠΑΟΚ: Γιατί θα στοιχίσει... 2.600 ευρώ το κάθε καρεκλάκι της Νέας Τούμπας;
Ο Σταύρος Σουντουλίδης καταγράφει με κάθε λεπτομέρεια το κόστος κατασκευής της Νέας Τούμπας και εξηγεί γιατί μπορεί να ξεπεράσει τα 90 εκατομμύρια ευρώ! Βρείτε το άρθρο στη SportDay της Πέμπτης 25 Αυγούστου, σε όλα τα περίπτερα της χώρας!
Τα τρία αρχιτεκτονικά σχέδια του νέου γηπέδου, που θα παρουσιαστούν στο κοινό του ΠΑΟΚ, έχουν κοινή αφετηρία και κατάληξη σ’ ότι αφορά την χωρητικότητα και τον περιβάλλοντα χώρο προκειμένου να κινούνται στο ίδιο μήκος σ’ ότι αφορά το τελικό κόστος της κατασκευής.
Πόσο θα κοστίσει η Νέα Τούμπα; Το κόστος για κάθε καρέκλα, σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα στην αγορά, υπολογίζεται στα 2.600 ευρώ, λόγω της παγκόσμιας κρίσης που σημειώθηκε τους τελευταίους μήνες και έχει οδηγήσει σε μια αύξηση κόστους γύρω στο 25-30%. Τι σημαίνει αυτό; Αν η χωρητικότητα του νέου γηπέδου φτάσει τις 35.000 θέσεις, τότε θα χρειαστούν πάνω από 90 εκατομμύρια ευρώ.
Η αρχική σκέψη, με δεδομένο πως το υπάρχον οικόπεδο μπορεί να «σηκώσει» ένα μεγαλύτερο κτίσμα, για την κατασκευή ενός γηπέδου άνω των 40.000 θέσεων (κάποια στιγμή είχε εκφραστεί επιθυμία για τον συμβολικό αριθμό 41.926) για πολλούς λόγους έχει πάει… περίπατο.
Οι μελέτες που έχουν γίνει από τις δύο εταιρείες, αλλά και από την ειδική επιτροπή που έχει συσταθεί από τον ΠΑΟΚ για το γήπεδο, οδηγούν στην κατασκευή ενός γηπέδου 4 αστέρων χωρητικότητας 35.000 θέσεων.
Πάνω-κάτω εκεί έχουν καταλήξει οι κατασκευάστριες εταιρείες σ’ ότι αφορά τον σχεδιασμό του εσωτερικού του νέου γηπέδου, που θα είναι διαφορετικός στα τρία σχέδια που θα πάρουν στα χέρια τους οι άνθρωποι του «Δικεφάλου», καθώς ο περιβάλλοντας χώρος είναι κοινός και στα τρία σχέδια
Οι εμπλεκόμενοι στο θέμα της κατασκευής της «Νέας Τούμπας» έχουν κάνει μελέτες γύρω από το κυκλοφοριακό, την προσβασιμότητα στο γήπεδο, ας μην ξεχνάμε ότι το νέο γήπεδο θα λειτουργεί σε μια από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές της Θεσσαλονίκης, τη λειτουργικότητα, αλλά κυρίως τα δεδομένα που υπάρχουν γύρω από την οικονομία και την καθημερινότητα των φιλάθλων.
Ο Ιβάν Σαββίδης ξέρει να «διαβάζει» την αγορά
«Στην πιο δύσκολη συγκυρία, εγώ θα είμαι εκεί στηρίζοντας όχι μόνο την ομάδα, αλλά ξεκινώντας ιστορικά έργα, όπως το γήπεδο και το προπονητικό κέντρο. Και θέλω μαζί μου ανθρώπους που δεν βλέπουν μόνο προβλήματα, αλλά και τις λύσεις τους.
Πλησιάζουμε τα γενέθλια του ενός αιώνα ζωής του ΠΑΟΚ και από τώρα πρέπει να γίνει ξεκάθαρο πως θα φτάσουμε εκεί και με ποιους θα φτάσουμε εκεί», ανέφερε ο Ιβάν Σαββίδης έχοντας ενημερωθεί αναλυτικά για την πορεία του πρότζεκτ «Νέα Τούμπα», καθώς πλησιάζει η καταλυτική ημερομηνία (31 Αυγούστου) για την παράδοση των τριών σχεδίων από τις εταιρείες (Salfo & Populous) που έχουν αναλάβει από τον περασμένο Μάιο να τρέξουν το συγκεκριμένο κρίσιμο θέμα.
Ο ιδιοκτήτης της «ασπρόμαυρης» ΠΑΕ ως επιχειρηματίας γνωρίζει να «διαβάζει» καλά την αγορά, γι’ αυτό επιλέγει να κρατήσει χαμηλούς τόνους αναφορικά με το νέο γήπεδο. Έχουμε δει και ζήσει σε αντίστοιχες καταστάσεις τέτοια ζητήματα να «βγαίνουν μπροστά», ειδικά όταν οι ομάδες δεν είναι και στα καλύτερα τους, αλλά προς το παρόν ο οργανισμός του ΠΑΟΚ και ο Ιβάν Σαββίδης, που χαράσσει την πολιτική, αποφεύγουν τις πανηγυρικές δηλώσεις.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην SPORTDAY που κυκλοφορείΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Φουρνιέ: «Λατρεύω την κάθε μέρα στον Ολυμπιακό»
- Ρουί Βιτόρια: Αυτό είναι το πλάνο του για τον Τάσο Μπακασέτα
- Αποκάλυψη για Ρονάλντο: «Ο Μουρίνιο τον κάλεσε για να τον φέρει στην Φενέρμπαχτσε»
- Παναθηναϊκός Παρασκήνιο: Παπαδημητρίου κατά... Τζαβέλλα
- Ρουί Βιτόρια: Αυτό είναι το πλάνο του για τον Τάσο Μπακασέτα