ΠΑΟΚ: Μήνυμα Σαββίδη για ένωση και πίστη
Όσα είπε ο μεγαλομέτοχος των «ασπρόμαυρα» σε τηλεδιάσκεψη που έγινε το πρωί του Σαββάτου (31/7).
Μια μέρα πριν την αναχώρηση του ΠΑΟΚ για το Δουβλίνο με φόντο το πρώτο επίσημο παιχνίδι της νέας σεζόν, ο Ιβάν Σαββίδης συγκάλεσε τηλεδιάσκεψη στην οποία έδωσαν συμμετείχαν ο Ραζβάν Λουτσέσκου, ο Χρήστος Καρυπίδης και τα διοικητικά στελέχη. Η σύσκεψη προγραμματίστηκε με δεδομένη την αναχώρηση της αποστολής του ΠΑΟΚ το απόγευμα της Κυριακής (1/8) για την Ιρλανδία, με τους κυπελλούχους να ταξιδεύουν δυο μέρες πριν την αναμέτρηση με την Μποέμιαν για να προσαρμοστούν στην αλλαγή θερμοκρασίας, καθώς στο Δουβλίνο θα συναντήσουν θερμοκρασίας κοντά τους 10 με 15 βαθμούς Κελσίου.
Ο Ιβάν Σαββίδης, στην τοποθέτησή του ζήτησε από όλους να είναι ενωμένοι γύρω από τον επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος, τον Ραζβάν Λουτσέσκου, προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί, που δεν είναι άλλοι από τους εγχώριους τίτλους σε συνδυασμό με μια καλή Ευρωπαϊκή πορεία. «Όλοι, από την κορυφή μέχρι τους υπαλλήλους μας πρέπει να έχουν αυτό στο μυαλό τους. Δεν πρέπει να αφήσουμε καμία ευκαιρία χαμένη. Θα κερδίζουμε ή θα «πεθαίνουμε» προσπαθώντας» ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
