Ολυμπιακός: Μαρσέλο και Ροντινέι έκαναν ρεβεγιόν μαζί και οικογενειακώς
Μαρσέλο και Ροντινέι συναντήθηκαν στον Πειραιά, ως νέοι συμπαίκτες στον Ολυμπιακό και αποφάσισαν να αλλάξουν παρέα χρόνο μαζί με τις οικογένειές τους.
Δύο… Βραζιλιάνοι έκαναν ρεβεγιόν στην Ελλάδα, παρέα με τις οικογένειές τους και… φόντο την ερυθρόλευκη φανέλα. Ο Μαρσέλο καλοδέχθηκε στον Πειραιά το νέο του συμπαίκτη στον Ολυμπιακό, Ροντινέι, και οι δύο τους αποφάσισαν να περάσουν παρέα τη ρεβεγιόν της Πρωτοχρονιάς. Πόσταραν, μάλιστα, τη σχετική φωτογραφία στο Instagram, συνοδευόμενη από τις ευχές και των δυο τους σε όλο τον κόσμο για ευτυχές 2023.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
