Άρης: Πυρά κατά ΕΡΤ και Βαρούχα - «Φτάνει πια με τις μπαρούφες»
Μετά την ανακοίνωση σε βάρος του Στιβ Μπένετ για τη φάση του πέναλτι, η ΠΑΕ Άρης επιτέθηκε με δεύτερη ανακοίνωση κατά της ΕΡΤ και του Παναγιώτη Βαρούχα
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Άρης:
«Προς Δημόσια Τηλεόραση: Φτάνει πια με τις μπαρούφες του δήθεν καθηγητή διαιτησίας που φιλοξενείτε κάθε Κυριακή βράδυ στην αθλητική σας εκπομπή.
Είναι ντροπή η «Αθλητική Κυριακή» που καθιέρωσε ο αείμνηστος Γιάννης Διακογιάννης να ευτελίζεται από τον Βαρούχα που έχει καταντήσει πλέον κωμικός. Όλη η Ελλάδα έχει καταλάβει ότι τα βλέπει όπως τον… βολεύει.
Και κάτι τελευταίο προς την Δημόσια Τηλεόραση: σοβαρευτείτε. Σεβαστείτε κάθε έλληνα πολίτη που σας πληρώνει. Αν σας ενδιαφέρει να ανεβάσετε λίγο και τα νούμερα σας…».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
