Super League 2: «Περισσότεροι από 700 ποδοσφαιριστές αξίζουν ψίχουλα»
Νέο μήνυμα προς την Πολιτεία και τον Υφυπουργό Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη έστειλε η διοίκηση της Super League 2 με post στα social media.
Νέο μήνυμα με… ηχηρό περιεχόμενο έστειλε η Super League 2 στην Πολιτεία με post στα social media που αναφέρει τα εξής:
«Περισσότεροι από 700 ποδοσφαιριστές και οι οικογένειες τους έμαθαν πρόσφατα ότι για την πολιτεία αξίζουν ψίχουλα. Ζητάμε τη νόμιμη και δίκαιη επιδότηση μας για να κρατήσουμε ζωντανή την Super League 2. Για να κρατήσουμε ζωντανό το ποδόσφαιρο, σε ολόκληρη την Ελλάδα!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
