Ολυμπιακός: Το ευχάριστο της προπόνησης της Πέμπτης

Ο Μίτσελ είδε έναν παίκτη του να επιστρέφει σε κανονικό ρυθμό προπονήσεων.
Μετά τα μαζεμένα δυσάρεστα που αφορούν σε τραυματισμούς παικτών, στην προπόνηση της Πέμπτης (2/3) υπήρξε και ένα ευχάριστο στον Ολυμπιακό.
Ο Μίτσελ που είδε να χάνει τελευταία τον Χάμες αλλά και τον Εμβιλά, χαμογέλασε βλέποντας μια επιστροφή σε κανονικό ρυθμό προπονήσεων. Κι αυτή η επιστροφή ακούει στο όνομα: Παναγιώτης Ρέτσος.
Ο Έλληνας στόπερ ταλαιπωρήθηκε τελευταία από τραυματισμό. Ωστόσο πια είναι ΟΚ. Γι’ αυτό του δόθηκε το ΟΚ από το ιατρικό τιμ να μπει κανονικά με την ομάδα.
Έτσι ο Μίτσελ έχει έναν παίκτη παραπάνω για να υπολογίζει εν όψει και του κυριακάτικου ματς με τον Λεβαδειακό αλλά και της δύσκολης συνέχειας.
Μην ξεχνάμε εξάλλου ότι ο Σωκράτης Παπασταθόπουλος είναι τιμωρημένος και δεν θα είναι διαθέσιμος την Κυριακή. Πια στους δύο διαθέσιμους στόπερ, Μπα και Ντόη, προστίθεται και ο Ρέτσος κι αυτό μόνο ως ευχάριστο μπορεί να εκληφθεί από τον Μίτσελ που έχει μια λύση παραπάνω.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
