ΠΑΟΚ - Λαμία: Ο Λουτσέσκου έριξε σφαλιάρα στον Μεδίνα μετά τη λήξη του αγώνα
Ο Ραζβάν Λουτσέσκου έριξε σφαλιάρα στον Μεδίνα κατά τη διάρκεια της «αναμπουμπούλας» με τη λήξη του ημιτελικό ανάμεσα σε ΠΑΟΚ και Λαμία
Με ένταση ολοκληρώθηκε ο ημιτελικό ανάμεσα σε ΠΑΟΚ και Λαμία, στο στάδιο Τούμπας, με την κάμερα να καταγράφει τη στιγμή που ο Λουτσέσκου έριξε σφαλιάρα στον Μεδίνα. Η ένταση προκλήθηκε όταν ο Κουλιεράκης προκλήθηκε με το σφύριγμα της λήξης, και μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, παίκτες και προπονητικό τιμ των δυο ομάδων έγινε μια μάζα.
Ο Λουτσέσκου ρωτήθηκε για την ένταση που δημιουργήθηκε, και σχολίασε: «Η πρώτη μου αντίδραση ήταν γιατί ήμασταν στην Τούμπα οπότε θα έπρεπε να αποχωρήσει η Λαμία και να μη μένει στο γήπεδο. Είχαμε την αίσθηση ότι ένας αντίπαλος ίσως προκαλούσε τον Κουλιεράκη που είχε κίτρινη κάρτα κι αν δεχθεί ακόμη μία να τον χάσουμε για τα επόμενα παιχνίδι. Προσωπικά, πήγα στη συνέχεια στα αποδυτήρια της Λαμίας και ζήτησα συγνώμη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
