ΑΕΚ: Η ανακοίνωση για το «διαζύγιο» με τον Γιώργο Τζαβέλλα
Η ΑΕΚ δεν ανανεώνει, όπως αναμενόταν, το συμβόλαιο του έμπειρου αμυντικού.
Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοίνωσε το απόγευμα της Παρασκευής ότι ο Γιώργος Τζαβέλλας δεν θα συνεχίσει την καριέρα του στην Ένωση, μιας και δεν θα ανακοινωθεί το συμβόλαιό του.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΚ:
“Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει πως με τη λήξη του συμβολαίου του Γιώργου Τζαβέλλα στις 30 Ιουνίου, ολοκληρώνεται η παρουσία του διεθνούς κεντρικού αμυντικού στην ομάδα μας.
Ο Γιώργος Τζαβέλλας τίμησε τη φανέλα της ΑΕΚ στη διετία που βρέθηκε μαζί μας και είχε πολύ σημαντική συμβολή στην τεράστια επιτυχία της κατάκτησης του νταμπλ της σεζόν 2022-23.
Αποτελεί πλέον μέρος της ιστορίας της ομάδας μας και του ευχόμαστε με όλη μας την καρδιά ό,τι καλύτερο στη συνέχεια της καριέρας του.
Γιώργο, σε ευχαριστούμε για όλα!”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αρης: Πότε και πού θα γίνει η παρουσίαση του Βασίλη Σπανούλη
- Παναθηναϊκός AKTOR: Οι βολές και τα... κιάλια του Σλούκα προς τους φιλάθλους του Ολυμπιακού (vid)
- Αταμάν για διαιτησία: «Σε 45 τελικούς στην καριέρα μου δεν θυμάμαι κάτι ανάλογο»
- ΑΕΚ: Αυτοί είναι οι νέοι συνεργάτες του Μάρκο Νίκολιτς
- Αταμάν: «Ο Ολυμπιακός δεν κατάφερε να παρατάξει ούτε έναν πραγματικό παίκτη της Εθνικής Ελλάδος»
