Άρης-Κηφισιά: Άφησαν λουλούδια στο μνημείο του Άλκη οι ομάδες της Κ-19
Οι ομάδες Κ19 του Άρη και της Κηφισιάς έστειλαν μήνυμα σε κάθε κατεύθυνση αφήνοντας λίγα λουλούδια στο μνημείο του Άλκη Καμπανού
Η ομάδα της Κηφισιάς ζήτησε από τους ανθρώπους του Άρη να επισκεφθεί το μνημείο του Άλκη Καμπανού πριν από το παιχνίδι Κ19.
Και όπως ήταν αναμενόμενο, οι πιτσιρικάδες και των δύο ομάδων βρέθηκαν στην οδό Άλκη Καμπανού πάνω από το Κλεάνθης Βικελίδης, για να αφήσουν λίγα λουλούδια. Δύο παίκτης Κηφισιάς με τον γενικό αρχηγό της ομάδας και τέσσερις παίκτες του Άρη με τον υπεύθυνο των Ακαδημιών, Πάνο Αλέξη, έστειλαν ηχηρό μήνυμα με την πρωτοβουλία τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
