ΠΑΟΚ: Η πωρωτική ομιλία του Ζίβκοβιτς στα αποδυτήρια - «Ηρθε η ώρα να αλλάξουμε τα πάντα!»
Ο Αντρίγια Ζίβκοβιτς, ως αρχηγός στο ματς του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό στο «Καραϊσκάκης» ήταν εκείνος που μίλησε στους συμπαίκτες του πριν βγουν όλοι μαζί στα αποδυτήρια για το ντέρμπι.
Ο ΠΑΟΚ δημοσιοποίησε την ομιλία του Αντρίγια Ζίβκοβιτς στα αποδυτήρια, πριν την έναρξη του Ολυμπιακός – ΠΑΟΚ. Ο Σέρβος, ως αρχηγός, μεταξύ άλλων, είπε: «Ήρθε η ώρα να τα αλλάξουμε όλα. Να γυρίσουμε στη Θεσσαλονίκη με τους τρεις βαθμούς. Και πώς θα το κάνουμε αυτό; Με αποφασιστικότητα!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
