Ολυμπιακός: Μπακαμπού και Ροντινέι στους κορυφαίους της περασμένης σεζόν
Ο Σεντρίκ Μπακαμπού και ο Ροντινέι, ψηφίστηκαν ως μέλη της κορυφαίας εντεκάδας για την σεζόν που μας πέρασε.
Τα βραβεία του ΠΣΑΠΠ ολοκληρώθηκαν και φέτος με επιτυχία. Στην εκδήλωση βραβεύτηκαν συνολικά 3 παίχτες του Ολυμπιακού. Ο Μπακαμπού και ο Ροντινέι, συμπεριλήφθηκαν στην καλύτερα εντεκάδα της σεζόν 2022/23, ενώ ο Αλγκασίμ Μπα που αγωνίζεται στον Ολυμπιακό Β‘, ανακηρύχθηκε ως ο καλύτερος παίχτης του Β’ ομίλου στη Super League 2.
Ο Βραζιλιάνος δεξιός μπακ των ερυθρολεύκων, μέτρησε πέρυσι σε 19 συμμετοχές 3 ασίστ και ο πρώτος σκόρερ των Πειραιωτών και πλέον παίχτης της Γαλατασαράι, είχε σε 32 αγώνες 18 γκολ και 3 ασίστ. Εκτός από το πρώτο κανόνι του Ολυμπιακού, ο Μπακαμπού βγήκε και πρώτος σκόρερ στο πρωτάθλημα.
TAGS
# Super League
# βραβεία
# Ολυμπιακός
# Ολυμπιακός Β΄
# Ποδόσφαιρο
# ΠΣΑΠΠ
# Ρόντινεϊ
# Σεντρίκ Μπακαμπού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
