Κηφισιά-ΠΑΣ Γιάννινα 4-2: Νίκη για την Κηφισιά μετά από 10 αγωνιστικές στη ματσάρα της Καισαριανής
Η ομάδα της Κηφισιάς νίκησε 4-2 τον ΠΑΣ Γιάννινα έπειτα από ένα χορταστικό παιχνίδι.
Στο ντεμπούτο του Ντέιβιντ Γιάνσεν στον πάγκο της, η Κηφισιά έβαλε τέλος στο αρνητικό σερί 10 αγωνιστικών χωρίς νίκη (5 ισοπαλίες, 5 ήττες) και νίκησε με 4-2 τον ΠΑΣ Γιάννινα στο γήπεδο της Καισαριανής, στο εναρκτήριο παιχνίδι της 14ης αγωνιστικής της Super League.
Μεγάλος πρωταγωνιστής για την Κηφισιά ο Ογκνιέν Οζέγκοβιτς που σημείωσε δύο γκολ, ενώ από ένα τέρμα πέτυχαν οι Ματέους Σάντος και Λαντρ για τους γηπεδούχους. Ισοφάρισε δύο φορές η ομάδα των Ιωαννίνων με τους Ροσέρο και Παντελάκη, σ’ ένα τρομερό ματς με πέντε γκολ στα πρώτα 35 λεπτά του αγώνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
