Παναθηναϊκός: Η πρώτη «πράσινη» ανάρτηση του Φατίχ Τερίμ
Ο νέος προπονητής του Παναθηναϊκού, Φατίχ Τερίμ, χαιρέτισε μέσω ανάρτησης στο Twitter τον οργανισμό και τον κόσμο του «τριφυλλιού».
Το δικό του, «καλώς σας βρήκα», έστειλε μέσω ανάρτησης στην πλατφόρμα του Twitter ο, νέος προπονητής του Παναθηναϊκού, Φατίχ Τερίμ. Ένα λιτό «Γειά σου Παναθηναϊκέ» και ένα τριφύλλι αποτελούσαν το μήνυμα του Τούρκου τεχνικού.
Γεια σου Παναθηναϊκός ☘️ @paofc_ https://t.co/HR88V7gGTZ
— Fatih Terim (@fatihterim) December 26, 2023
Ο Τερίμ ανακοινώθηκε πριν από λίγη ώρα από τον Παναθηναϊκό, με την αρχική συμφωνία να είναι διάρκειας ενάμισι χρόνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
