Μελ: «Κάποιος που θα διαβάσει τις εφημερίδες και δει το 4-0 θα νομίζει ότι ο ΠΑΟΚ ήταν πολύ ανώτερος»
Πώς σχολίασε το αποτέλεσμα στην Τούμπα ο Ισπανός προπονητής του ΟΦΗ
Μιλώντας στη NOVA αμέσως μετά το 4-0 από τον ΠΑΟΚ, ο προπονητής του ΟΦΗ, Πέπε Μελ, είπε:
«Το πιο σημαντικό στο ποδόσφαιρο είναι το γκολ. Αν δημιουργείς φάσεις και τις χάνεις τότε έχεις πρόβλημα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι δεν κάνουμε σουτ. Από την άλλη πλευρά παίξαμε καλά και κάποιος που θα διαβάσει αύριο τις εφημερίδες και δει το 4-0 θα νομίζει ότι ο ΠΑΟΚ ήταν πολύ ανώτερος αλλά αυτό δεν συμβαίνει. Πρέπει να μείνει ενωμένη η ομάδα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
