Παναθηναϊκός: Το πράσινο πανηγύρι στα αποδυτήρια του «Γ. Καραϊσκάκης»
Οι τρελοί πανηγυρισμοί των ποδοσφαιριστών του Παναθηναϊκού για τη μεγάλη πρόκριση επί του Ολυμπιακού στα προημιτελικά του Κυπέλλου.
Η λήξη του συγκλονιστικού ντέρμπι μεταξύ του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού στο «Γ. Καραϊσκάκης» βρήκε τους «πράσινους» θριαμβευτές και στα αποδυτήρια στήθηκε ένα μεγάλο πάρτι.
Πανηγυρισμοί, συνθήματα, μπουγέλο και χορό περιελάμβανε το πάρτι που στήθηκε μετά τη νίκη του «τριφυλλιού», με τους ποδοσφαιριστές να ανεβαίνουν ακόμη και πάνω στα τραπέζια για να γιορτάσουν την πρόκριση στα προημιτελικά του Κυπέλλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
