Άρης Μεταγραφές: Παίρνει τον 19χρονο εξτρέμ Τζούισον Μπένετ
Ο Άρης παίρνει δανεικό από τη Σάντερλαντ τον 19χρονο Κοσταρικανό εξτρέμ.
Στον Άρη δούλεψαν τη συγκεκριμένη υπόθεση τις τελευταίες μέρες και κατάφεραν να έρθουν σε συμφωνία με τη Σάντερλαντ, αλλά και με τον ίδιο τον νεαρό ποδοσφαιριστή, παρά τις προτάσεις από άλλες ομάδες που υπήρχαν και δη από Χιμπέρνιαν που ήταν η μεγάλη αντίπαλος των «κίτρινων».

Ο Τζούισον Μπένετ είναι ένας ποδοσφαιριστής που έχει περιθώρια εξέλιξης, θυμίζει… πρότζεκτ Πάλμα και αν ο Άρης θελήσει το προσεχές καλοκαίρι, που ολοκληρώνεται ο δανεισμός του, να τον αποκτήσει τότε θα πρέπει να καταβάλλει 3 εκατ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
