Πεπ Μπιέλ: Το «αντίο» στον Ολυμπιακό
Ο Πεπ Μπιέλ αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό μέσω των social media, λίγο μετά την ανακοίνωσή του από την Άουγκσμπουργκ.
Ο Ισπανός μεσοεπιθετικός παραχωρήθηκε στον γερμανικό σύλλογο με τη μορφή δανεισμού από τον Ολυμπιακό, ενώ στη συμφωνία των δύο πλευρών υπάρχει και οψιόν αγοράς του το καλοκαίρι.
Ο 27χρονος βρίσκεται ήδη στο Μόναχο, προκειμένου να περάσει από τα απαραίτητα ιατρικά τεστ και να υπογράψει.
Παράλληλα, ο Μπιέλ έκανε αποχαιρετιστήρια ανάρτηση, εκφράζοντας την αγάπη του και τον σεβασμό του στην ομάδα του Πειραιά.
«Προς το παρόν οι δρόμοι μας χωρίζουν. Ο χρόνος θα δείξει αν θα ξανασυναντηθούμε. Δεν πέρασε πολύς καιρός, αλλά θεωρώ τον εαυτό μου μέρος αυτής της οικογένειας… Σε αγαπώ και σε σέβομαι για πάντα Ολυμπιακάρα!», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Τα κεφάλαια και η δικαιολογία της Superbet
- Ολυμπιακός: Όσοι είδαν πως θα είναι το νέο Καραϊσκάκη!
- Μπακασέτας Παρασκήνιο: Η ομάδα - έκπληξη από Τουρκία και η Super League
- Veni, vidi, vici: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο έσπασε σχεδόν όλα τα ρεκόρ της ιστορίας των Μιλγουόκι Μπακς
- ΠΑΟΚ: Κανένα θέμα με Λιέλ Αμπάντα
