ΠΑΟΚ: Έξαλλοι με Μπακασέτα - «Είναι αρχηγός της Εθνικής, όχι στο Εθνικό θέατρο»
Οργισμένοι με τη συμπεριφορά του Τάσου Μπακασέτα στη φάση με τον Τάισον είναι στον ΠΑΟΚ.
Μετά το τέλος του πρώτου ημιτελικού της Τούμπας, ο ΠΑΟΚ εξέφρασε την έντονη ενόχλησή του για τον παίκτη του Παναθηναϊκού και το «θέατρο» στην αψιμαχία με τον Τάισον.
«Είναι ντροπή για τον αρχηγό της Εθνικής ομάδας να κάνει θέατρο και μάλιστα στην προσπάθεια Έλληνα συμπαίκτη του στην Εθνική να ηρεμήσει την κατάσταση. Δευτερη φορά σε δυο ματς, με θέατρο να προσπαθήσει να επωφεληθεί χωρίς ντροπή. Είναι αρχηγός της Εθνικής Ελλάδος να του θυμίσουμε, όχι στο Εθνικό θέατρο», ανέφεραν από τον ΠΑΟΚ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
