Ολυμπιακός: Βιντεοκλήση Μαρινάκη - παικτών στα αποδυτήρια μετά την πρόκριση - Αποθεώθηκε ο πρόεδρος!
Μαζί με τον πρόεδρο της ομάδας, Βαγγέλη Μαρινάκη, πανηγύρισαν την πρόκριση επί της Φερεντσβάρος οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού.
Καλύτερο από ποτέ είναι το κλίμα στο στρατόπεδο του Ολυμπιακού! Η ΠΑΕ δημοσίευσε βίντεο από τα αποδυτήρια μετά την πρόκριση επί της Φερεντσβάρος, με τους ποδοσφαιριστές να πανηγυρίζουν όλοι μαζί και να συνομιλούν με τον – επίσης πανευτυχή – Βαγγέλη Μαρινάκη.
Το τηλέφωνο κρατούσαν οι εκστασιασμένοι Ροντινέι και Μασούρας, μαζί με τους Πασχαλάκη, Φορτούνη και Ρέτσο.
Δείτε παρακάτω το βίντεο που δημοσίευσε η ΠΑΕ:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
