ΓΟΥΕΣΤ ΜΠΡΟΜ: Απαγόρευσε την είσοδο σε οπαδό λόγω ρατσιστικής επίθεσης
Η Γουέστ Μπρομ, με επίσημη ανακοίνωση της έκανε γνωστό πως απαγορεύει σε οπαδό της την είσοδο στο γήπεδο, εφ’ όρου ζωής, λόγω ρατσιστικής επίθεσης!
Στις ομάδες που απαγορεύουν κάθε είδους ρατσιστική κίνηση προστέθηκε και η Γουέστ Μπρομ, η οποία απαγόρευσε σε οπαδό της την είσοδο στο γήπεδο της, λόγω ρατσιστικης συμπεριφοράς.
Πιο συγκεκριμένα, η αγγλική ομάδα, με επίσημη της ανακοίνωση, έκανε γνωστό πως απαγόρευσε διά παντός την είσοδο σε 50χρονο οπαδό της, ο οποίος είχε κάνει ρατσιστική επίθεση στον παίκτη του συλλόγου, Ρομέν Σόγιερς.
Μάλιστα, στην ανακοίνωσή της αναφέρει πως η ιστορία του συλλόγου και όσα πρεσβεύει δεν θα μπορούσε να ενεργήσει διαφορετικά.
Club statement: Albion issue lifetime ban.
— West Bromwich Albion (@WBA) September 9, 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
