ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ: Ο Άρης ανακοίνωσε την Μαρία Καλτσίδη
Στον Άρη θα συνεχίσει την καριέρα της η Μαρία Καλτσίδη, που υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας για έναν χρόνο και θα αγωνιστεί στο γυναικείο τμήμα της ομάδας.
Η Μαρία Καλτσίδη υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας για ένα έτος με την γυναικεία ομάδα του Άρη, με δυνατότητα ανανέωσης της συνεργασίας για έναν ακόμη χρόνο.
Η 24χρονη μεσοεπιθετικός γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 8 Αυγούστου 1997 και την προηγούμενη σεζόν αγωνίστηκε στον Αγροτικό Αστέρα Ευόσμου.
Η Καλτσίδη έχει φορέσει τη φανέλα της εθνικής Νεανίδων και Κορασίδων και πλέον ετοιμάζεται για το μεγάλο βήμα στην καριέρα της με τη μεταγραφή της στον Άρη.
Οι δηλώσεις της Καλτσίδη:
«Ευχαριστώ τον ΑΡΗ για την ευκαιρία να συνεχίσω να παίζω σε υψηλό επίπεδο. Εύχομαι να έχουμε μια καλή σεζόν, ολοκληρωμένη, χωρίς διακοπές γιατί έχει ταλαιπωρηθεί το ποδόσφαιρο γυναικών την τελευταία διετία. Να μην έχουμε τραυματισμούς και να κάνουμε το καλύτερο δυνατόν για να πετύχουμε τους στόχους της ομάδας»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
