Κοστίνια: «Πάμε στη διακοπή να ξεκουραστούμε και να επανέλθουμε πιο δυνατοί»
Ο μπακ του Ολυμπιακού σχολίασε το διπλό στην έδρα του ΠΑΟΚ.
Ο Κοστίνια μίλησε για τη μεγάλη νίκη του Ολυμπιακού στην Τούμπα, αλλά και τη διακοπή του πρωταθλήματος που ακολουθεί και αποτελεί βάλσαμο.
«Κάναμε ένα καλό παιχνίδι, προσπαθήσαμε να επιβάλουμε τον δικό μας ρυθμό, να είμαστε αποτελεσματικοί. Πήρα το προβάδισμα πριν από το ημίχρονο και να επιμείνουμε μέχρι το τέλος», τόνισε αρχικά και πρόσθεσε:
«Σε όλα τα παιχνίδια προσπαθούμε να κερδίζουμε, σε όλα τα παιχνίδια η πρόθεση μας είναι η ίδια αλλά αυτό ήταν ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι, ξέραμε τον βαθμό της δυσκολίας, θέλαμε ένα καλό αποτέλεσμα πριν από τη διακοπή του πρωταθλήματος, το πήραμε και τώρα θα πάμε στη διακοπή με σκοπό να ξεκουραστούμε και να επανέλθουμε δυνατοί».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
