Αλμέιδα: «Χαίρομαι όταν οι παίχτες μου παίζουν αυτό το στυλ ποδοσφαίρου»
Χαρούμενος για την εμφάνιση και την νίκη της ΑΕΚ στην έδρα του Βόλου, ήταν ο Ματίας Αλμέιδα.
Η ΑΕΚ πέρασε άνετα από την έδρα του Βόλου με 2-4 και επέστρεψε στα θετικά αποτελέσματα.
Ο Ματίας Αλμέιδα ήταν πολύ χαρούμενος από τον τρόπο που ήρθε η νίκη, επαινώντας τους παίχτες του για την εμφάνισή τους.
Αναλυτικά οι πρώτες δηλώσεις του:
«Καλή χρονιά σε όλους. Εδώ και 2,5 χρόνια η ομάδα παίζει ένα συγκεκριμένο στυλ. Με χαροποιεί να βλέπω την ομάδα έτσι, αλλά μέχρι εκεί, τίποτα παραπάνω.
Είναι αλήθεια είναι ότι το σημαντικό είναι να δημιουργείς τις προϋποθέσεις για να σκοράρεις. Είμαι χαρούμενος να βλέπω τους ποδοσφαιριστές μου να παίζουν έτσι».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
