Ρέτσος: «Θέλουμε να πάρουμε εκδίκηση για τον περσινό αποκλεισμό»
Πώς σχολίασε ο Παναγιώτης Ρέτσος την εικόνα του ντέρμπι και τι είπε για τη ρεβάνς στο γήπεδο Καραϊσκάκη.
Συγκεκριμένα, ο αμυντικός του Ολυμπιακού είπε στην Cosmote:
«Θέλαμε να κερδίσουμε. Ο Παναθηναϊκός έχει πολύ ποιότητα στην επίθεση. Δεχθήκαμε ένα γκολ από δικό μας λάθος, συμβαίνει αυτό. Ισοφαρίσαμε με το υπέροχο γκολ του Γιάρεμτσουκ, ήταν σεντερφορίσιο γκολ. Όταν δεν καταφέρνεις να κερδίσεις, μη χάνεις. Το πλεονέκτημα στη ρεβάνς είναι ότι παίζουμε στο γήπεδό μας, με τον κόσμο μας. Θέλουμε να πάρουμε εκδίκηση για τον περσινό αποκλεισμό».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Τα κεφάλαια και η δικαιολογία της Superbet
- Ολυμπιακός: Όσοι είδαν πως θα είναι το νέο Καραϊσκάκη!
- Μπακασέτας Παρασκήνιο: Η ομάδα - έκπληξη από Τουρκία και η Super League
- Veni, vidi, vici: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο έσπασε σχεδόν όλα τα ρεκόρ της ιστορίας των Μιλγουόκι Μπακς
- ΠΑΟΚ: Κανένα θέμα με Λιέλ Αμπάντα
