Ολυμπιακός: Το ιδιαίτερο μήνυμα για τον «τελικό» στο Περιστέρι
Το ποστάρισμα της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ εν όψει Ατρόμητου.
Άπαντες στον Ολυμπιακό έχουν αντιληφθεί την κρισιμότητα του αγώνα της Κυριακής στο Περιστέρι κόντρα στον Ατρόμητο κι αυτό φαίνεται και από το μήνυμα της ΠΑΕ στα σόσιαλ μίντια.
Πιο συγκεκριμένα, μία ημέρα πριν τον αγώνα στο Περιστέρι, η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ έκανε μία ανάρτηση, στέλνοντας το ιδιαίτερο μήνυμά της. Δημοσίευσε μία φωτογραφία με τους Πειραιώτες να δίνουν όρκο νίκης, ενώ στη λεζάντα έγραψε: «Όλοι μαζί για άλλη μία »μάχη»!
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
