Αλμέιδα: «Η χειρονομία που έκανα είναι ότι είμαστε όλοι μαζί»
Ο Ματίας Αλμέιδα μετά το φινάλε της νίκης της ΑΕΚ κόντρα στον Παναιτωλικό, αναφέρθηκε στο παιχνίδι, αλλά και στην ενότητα που υπάρχει στην ομάδα του.
Όσα είπε ο Αλμέιδα μετά το παιχνίδι:
«Νομίζω η εικόνα ήταν καλή σε γενικές γραμμές. Κλείστηκε ο αντίπαλος, ήξερε να αμυνθεί, δύσκολο ματς, αλλά στο τέλος πήραμε τη νίκη. Κάναμε τις ενέργειες που κάνουμε σε πολλά ματς. Πρέπει να πούμε και για τον αντίπαλο που αμύνεται πολύ καλά.
Πάντα είμαι ευγνώμον και η χειρονομία που έκανα (με τα χέρια του) στην αρχή σημαίνει πως είμαστε πάντα όλοι μαζί».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
