Φοβερή σκηνή μεταξύ Νεϊμάρ και Ντεπάι: Αντάλλαξαν φανέλες και παπούτσια μετά από το ντέρμπι Κορίνθιανς - Σάντος
Οι Νεϊμάρ και Μέμφις Ντεπάι άφησαν στην άκρη τις διαχρονικές διαφορές της Κορίνθιανς με την Σάντος και δίδαξαν ποδοσφαιρικό πολιτισμό στο φινάλε του ντέρμπι, με τους δύο Βραζιλιάνους άσους να ανταλλάσσουν φανέλες και παπούτσια.
Η κόντρα της Κορίνθιανς με την Σάντος για το πρωτάθλημα Paulista, η οποία διεξήχθη τα ξημερώματα της Πέμπτης, έβγαλε νικήτρια την πρώτη, με την ομάδα του Μέμφις Ντεπάι (βασικός, έγινε αλλαγή στο 82ο λεπτό) να επικρατεί με 2-1 απέναντι στην παρέα του Νεϊμάρ (βασικός, έπαιξε μέχρι το 68ο λεπτό).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
