ΠΑΟΚ: Η αποστολή για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό
Με αυτούς τους ποδοσφαιριστές θα ταξιδέψει για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό ο ΠΑΟΚ…
Ολοκλήρωσε, χωρίς απρόοπτα, την προετοιμασία του για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό ο ΠΑΟΚ, μετά τον αποκλεισμό από τη Στεάουα Βουκουρεστίου.
Ο Ραζβάν Λουτσέσκου γνωστοποίησε την αποστολή, στην οποία επιστρέφει ο Τάισον, ενώ απουσιάζουν ακόμα οι Λόβρεν, Σορετίρε, ενώ εκτός έμειναν και οι Οζντόεφ, Βιεϊρίνια, Κόλεϊ και Γκόμεζ.
Αναλυτικά η αποστολή του ΠΑΟΚ: Κοτάρσκι, Παβλένκα, Τσιφτσής, Όττο, Σάστρε, Κεντζιόρα, Βιετέσκα, Μιχαηλίδης, Μπάμπα, Μεϊτέ, Σβαμπ, Καμαρά, Πένια, Κωνσταντέλιας, Τάισον, Πέλκας, Α.Ζίβκοβιτς, Ντεσπόντοφ, Σαμάτα, Τσάλοφ, Μπράντον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
