Ολυμπιακός: Το «ευχαριστώ» της ΠΑΕ για την στήριξη του κόσμου
Η ΠΑΕ Ολυμπιακός εξέδωσε ευχαριστήρια ανακοίνωση προς τους οπαδούς της ομάδας για την αμέριστη συμπαράσταση την φετινή χρονιά στην Ευρώπη.
Το ευρωπαϊκό ταξίδι του Ολυμπιακού έφτασε στο τέλος του για φέτος, μετά τον αποκλεισμό από την Μπόντο Γκλιμτ.
Η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ, θέλησε να ευχαριστήσει τον κόσμο της ομάδας για την στήριξη που παρείχε στους κυπελλούχους Ευρώπης και την φετινή χρονιά!
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
🔴⚪🔥 Σας ευχαριστούμε που ήσασταν παντού δίπλα μας σε όλο το ευρωπαϊκό μας ταξίδι! pic.twitter.com/6gDHnsilwz
— Olympiacos FC (@olympiacosfc) March 14, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
