Κατάθεση ψυχής από τον Γιάρεμτσουκ για τον κόσμο του Ολυμπιακού: «Σας ευχαριστώ, νιώθω την αγάπη σας»
Ο Ρόμαν Γιάρεμτσουκ προχώρησε σε μια ανάρτηση στα social media και αποθέωσε τον Ολυμπιακό και τον κόσμο του.
Ο Ρόμαν Γιάρεμτσουκ μετά τη ρεβάνς με την Μπόντο Γκλιμτ (2-1) ανάρτησε ένα συγκλονιστικό μήνυμα στα social media του για τον κόσμο του Ολυμπιακού.
Ο Ουκρανός επιθετικός σκόραρε και τα δύο γκολ των «ερυθρολεύκων» στην επαναληπτικό του «Γ. Καραϊσκάκης» και έκανε μια συγκλονιστική ανάρτηση στο Instagram, στην οποία αποθέωσε τον κόσμο των «Πειραιωτών».
Αναλυτικά τι ανήρτησε ο 29χρόνος φορ των «ερυθρολεύκων»:
«Έχω παίξει σε πολλές ομάδες στην καριέρα μου και έχω δει πολλά πράγματα, αλλά αυτοί οι οπαδοί είναι μοναδικοί. Να υποστηρίζεις ως το τελευταίο σφύριγμα, τα τελευταία δευτερόλεπτα, ακόμα κι όταν το αποτέλεσμα είναι μακριά από το επιθυμητό. Αυτή είναι η πραγματική δύναμη που κάνει αυτόν τον σύλλογο μοναδικό. Σας ευχαριστώ, νιώθω την αγάπη σας».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
