Αρης: Ασχημα νέα για πρώην ποδοσφαιριστή του - Πάσχει από λευχαιμία και νοσηλεύεται
Δυσάρεστα νέα προκύπτουν από το στρατόπεδο του Αρη, με πρώην ποδοσφαιριστή της ομάδας να αποκαλύπτεται πως πάσχει από λευχαιμία.
Ο πρώην παίχτης του Αρη, Αλεχάντρο Λέμπο, που υπήρξε μέλος της ομάδας την σεζόν 2008/09, σύμφωνα με δημοσιεύματα από την Ουρουγουάη, πάσχει από λευχαιμία και νοσηλεύεται σε νοσοκομείο της χώρας.
Αναλυτικά το ρεπορτάζ από την χώρα της Λατινικής Αμερικής αναφέρει:
«Ο Αλεχάντρο Λέμπο πάσχει από λευχαιμία και νοσηλεύεται νοσοκομείο σε απομόνωση. Θα παραμείνει στο κέντρο υγείας τουλάχιστον μέχρι το τέλος του μήνα.
Οι ποδοσφαιρόφιλοι δείχνουν την υποστήριξή τους προς τον 47χρονο και ένα από τα πιο αξιοσημείωτα μηνύματα ήταν αυτό του Ούγκο ντε Λεόν, του προπονητή που τον έφερε στη Νασιονάλ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
