Μότα: Το αντίο στην Γιουβέντους - «Ευχαριστώ τη διοίκηση και όλα τα άτομα που με στήριξαν»
Ο Τιάγκο Μότα αποχαιρέτησε την Γιουβέντους με τα καλύτερα λόγια παρά το άδοξο τέλος που είχε.
Ο Τιάγκο Μότα αποχαιρέτησε πρόωρα την Γιουβέντους δίνοντας τη σκυτάλη στον Ιγκόρ Τούντορ, με τον ίδιο να μιλάει με τα καλύτερα λόγια απέναντι στην ομάδα.
Αναλυτικά το αντίο του :
«Έζησα έντονες στιγμές, τις αντιμετώπισα πάντα με τη μέγιστη αποφασιστικότητα και επιθυμία να βελτιώνομαι κάθε ημέρα
Ευχαριστώ τη διοίκηση που μου έδωσε τη δυνατότητα να αποτελέσω μέρος αυτού του μεγάλου συλλόγου, τη διοίκηση και όλα τα άτομα του συλλόγου που με στήριξαν στην καθημερινή δουλειά μου αλλά και τους παίκτες για το ζήλο που έδειχναν κάθε ημέρα.
Εύχομαι στους οπαδούς και στην Γιουβέντους τα καλύτερα για το μέλλον»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
