Ολυμπιακός: Πρώτη ήττα σε ντέρμπι έπειτα από 11 μήνες - Τέλος στο σερί μετά από 18 αγώνες
Έντεκα μήνες είχαν να χάσουν οι «ερυθρόλευκοι», πριν γνωρίσουν την ήττα από τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα (2-1)
Ο Ολυμπιακός ηττήθηκε στην Τούμπα από τον ΠΑΟΚ με σκορ 2-1 για την 2η αγωνιστική των πλέι οφ της Super League, κάτι που είχε να συμβεί 11 μήνες.
Αυτή ήταν η πρώτη φορά που οι Πειραιώτες ηττήθηκαν σε ντέρμπι τη φετινή σεζόν στο πρωτάθλημα, αλλά και η πρώτη φορά που χάνουν από ομάδα του Big-4 έπειτα από 11 μήνες. Η προηγούμενη φορά ήταν πάλι στο ίδιο γήπεδο κι από τον ίδιο αντίπαλο, στις 12 Μαΐου του 2024 για την 5η αγωνιστική των περσινών πλέι οφ, με 2-0.
Ο Ολυμπιακός έχασε στο πρωτάθλημα έπειτα από 18 αγώνες, όπου μέτρησε 15 νίκες και 3 ισοπαλίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Τα κεφάλαια και η δικαιολογία της Superbet
- Ολυμπιακός: Όσοι είδαν πως θα είναι το νέο Καραϊσκάκη!
- Μπακασέτας Παρασκήνιο: Η ομάδα - έκπληξη από Τουρκία και η Super League
- Veni, vidi, vici: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο έσπασε σχεδόν όλα τα ρεκόρ της ιστορίας των Μιλγουόκι Μπακς
- ΠΑΟΚ: Κανένα θέμα με Λιέλ Αμπάντα
