Ροντινέι: Το video που τραγούδησε μαζί με την Δέσποινα Βανδή και έγινε viral
Ο Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού έκανε ντουέτο με τη Δέσποινα Βάνδη πάνω στη σκηνή και «μαγνήτισε» τα πλήθη.
Ο Ροντινέι ανέβηκε στην πίστα του νυχτερινού κέντρου και η Δέσποινα Βανδή τού έδωσε το μικρόφωνο. Ο άσσος του Ολυμπιακού απέδειξε ξανά το ταλέντο του στο τραγούδι με τον κόσμο να τον αποθεώνει. Είχε προηγηθεί η κατάκτηση του 48ου πρωταθλήματος από τον Ολυμπιακό, μετά τη νίκη επί της ΑΕΚ, με σκορ 1-0.
Μετά τους ξέφρενους πανηγυρισμούς στα αποδυτήρια, οι πρωταθλητές Ελλάδας έδωσαν ραντεβού στα μπουζούκια και πιο συγκεκριμένα στο νυχτερινό κέντρο που εμφανίζεται η Δέσποινα Βανδή και ο Αντώνης Ρέμος.
Την παράσταση εκεί έκλεψε ο Ροντινέι! Κι αυτό διότι ο Βραζιλιάνος άσος είχε την ευκαιρία να κάνει ντουέτο με την τραγουδίστρια που του χάρισε το αγαπημένο του τραγούδι κατά την παραμονή του στην Ελλάδα.
@steve.toumpas Εντωμεταξύ κάθε βράδυ εμείς ! #fyp #forupage #viralvideos #φοργιουπειτζ #greece #φοργιου #olympiacos
Ο άσος του Ολυμπιακού τραγούδησε και χόρεψε την «Πανσέληνο», ενώ αποθέωσε, παράλληλα, τη Δέσποινα Βανδή, την οποία έλουσε… με λουλούδια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
