ΑΕΚ: Δεν πήγε κανείς! - Ούτε φωνή ούτε ακρόαση... στην συνέντευξη Τύπου
Κανείς από τον οργανισμό της ΑΕΚ δεν παρουσιάστηκε στην συνέντευξη Τύπου μετά την ήττα από τον Ολυμπιακό
Ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Κανείς δεν έδωσε το παρών από την ΑΕΚ στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου μετά το λήξη του παιχνιδιού με τον Ολυμπιακό στην Ν. Φιλαδέλφεια και την 4η σερί ήττα της Ένωσης στα πλέι οφ.
Με αυτόν τον τρόπο οι «κιτρινόμαυροι» θέλησαν να διαμαρτυρηθούν για την αποβολή του Ματίας Αλμέιδα στον αγώνα με τους ερυθρολεύκους στο Καραϊσκάκης για την 3η αγωνιστική των playoffs του πρωταθλήματος
Θυμίζουμε ότι ο προπονητής της ΑΕΚ, όπως και οι συνεργάτες του, δεν είχε μιλήσει ούτε στο pre game.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Τα κεφάλαια και η δικαιολογία της Superbet
- Ολυμπιακός: Όσοι είδαν πως θα είναι το νέο Καραϊσκάκη!
- Μπακασέτας Παρασκήνιο: Η ομάδα - έκπληξη από Τουρκία και η Super League
- Veni, vidi, vici: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο έσπασε σχεδόν όλα τα ρεκόρ της ιστορίας των Μιλγουόκι Μπακς
- ΠΑΟΚ: Κανένα θέμα με Λιέλ Αμπάντα
