Συγκινεί ο Μίλερ: «25 χρόνια με το κλαμπ της καρδιάς μου, ευχαριστώ για όλα!»
Ο Τόμας Μίλερ ανέβασε ένα βιντεάκι με στιγμές του από τα 25 χρόνια που αγωνίζεται με την Μπάγερν
Τον τελευταίο αγώνα του στο Allianz Arena, θα πραγματοποίηση ο Τόμας Μίλερ ως παίχτης τη Μπάγερν Μονάχου, που θα συνοδευτεί με την φιέστα του πρωταθλήματος της Bundesliga.
Με αφορμή αυτό των αγώνα ο Μίλερ ανέβασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ένα βίντεο με στιγμές του από τα 25 χρόνια που υπηρετεί την αγαπημένη του ομάδα.
Η ανάρτηση του Γερμανού:
«Ώρα να πούμε αντίο.. Ανυπομονώ πραγματικά για το τελευταίο μου παιχνίδι εντός έδρας στο Allianz Arena και την κούπα του πρωταθλήματος!!! Αύριο θα συμπληρώσω 750 συμμετοχές. 25 χρόνια με το κλαμπ της καρδιάς μου. Απίστευτο. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ!».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
