Καλαμάτα: Ανανέωσε ο Τσελεπίδης
Συνεχίζει στην «Μαύρη Θύελλα» 29χρονος κεντρικός αμυντικός
Η Καλαμάτα ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Τιμόθεο Τσελεπίδη για ακόμη μια σεζόν.
Η ανακοίνωση:
Η ΠΑΕ Καλαμάτα είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Τιμόθεο Τσελεπίδη για ακόμη μια σεζόν.
Ο 29χρονος κεντρικός αμυντικός αγωνίστηκε για πρώτη φορά στη Μαύρη Θύελλα τη διετία 2020-2022 και το καλοκαίρι του 2024 επέστρεψε ξανά στην ομάδα μας. Με την ασπρόμαυρη φανέλα έχει καταγράψει συνολικά 54 συμμετοχές, ενώ έχει πετύχει και ένα γκολ.
Τιμόθεε, σου ευχόμαστε να είσαι υγιής και να έχεις μεγάλες επιτυχίες με την ομάδα μας!
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
