Αρης: Το photostory από την πρώτη προπόνηση στην Ολλανδία
Οι ποδοσφαιριστές του Άρη έφτασαν το μεσημέρι στο προπονητικό κέντρο του Σιεντάμ της Ολλανδίας, έξω από το Ρότερνταμ και το απόγευμα έκαναν την πρώτη τους προπόνηση υπό τις οδηγίες του Μαρίνου Ουζουνίδη
Μπήκαν στο γήπεδο οι «κιτρινόμαυροι» για την πρώτη προπόνηση στην Ολλανδία. Για έντεκα μέρες ο Ουζουνίδης και οι συνεργάτες του θα προσπαθήσουν να προετοιμάσουν την ομάδα του Αρη για τα πρώτα ευρωπαϊκά παιχνίδια και να βγάλουν συμπεράσματα από τα τρία φιλικά.
Στην προπόνηση δόθηκε έμφαση στην τακτική, με passing game στο μισό γήπεδο και τελειώματα. Αύριο το πρωί το πρόγραμμα έχει γυμναστήριο.
Δείτε τις πρώτες φωτογραφίες από την προπόνηση που πόσταρε η ΠΑΕ Αρης:
View this post on Instagram
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ντάνιελ Καστελάνι: «Έφυγε» από τη ζωή ο σπουδαίος προπονητής
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Ημέρα Ντε Φράι - Πως πείστηκε ο Ολλανδός στόπερ, ποιες οι απολαβές του
- Αρης: Σκληρή μάχη με το ΝΒΑ για τον Ρόμπινσον-Ερλ
- Αθλητικές Μεταδόσεις: Πού θα δείτε τη μάχη Εμπαπέ - Χάαλαντ και το Ράλι Ακρόπολις
