Ψυχωμένος Ροντινέι: «Όσο είμαι στον Ολυμπιακό θα δίνω την ζωή μου!»
Το ψυχωμένο μήνυμα του Ροντινέι μετά το πρώτο φιλικό του Ολυμπιακού
Ο Ολυμπιακός κατάφερε να επικρατήσει στο πρώτο φιλικό της καλοκαιρινής του προετοιμασίας νικώντας με 3-2 την Μπρέντα.
Ο Ροντινέι, ο οποίος αγωνίστηκε στο δεύτερο ημίχρονο έδωσε το σύνθημα για το ξεκίνημα της νέας σεζόν με μια ψυχωμένη ανάρτηση στα socila media, γράφοντας: «Δεν ξέρω για πόσο καιρό θα μείνω σε αυτόν τον σύλλογο, αλλά όσο είμαι εδώ, θα δίνω τον καλύτερό μου εαυτό μέχρι το τέλος, με πόνο και τραυματισμό, θα δώσω τη ζωή μου!!».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
