Ολυμπιακός: «Υπερήφανοι που επτά αθλητές του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού συμμετέχουν σε μία ακόμα επιτυχία του ελληνικού αθλητισμού»
Η ΠΑΕ Ολυμπιακός έδωσε συγχαρητήρια στην Εθνική πόλο των Ανδρών για το χάλκινο μετάλλιο στη Σιγκαπούρη.
Το μήνυμα αναφέρει:
«Συγχαρητήρια στην Εθνική ομάδα πόλο ανδρών για την κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα! Η οικογένεια του Ολυμπιακού είναι ιδιαίτερα υπερήφανη καθώς επτά αθλητές του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού συμμετέχουν σε μία ακόμα επιτυχία του ελληνικού αθλητισμού!»
