Γιαζιτσί: «Χρωστάω το καλύτερο δυνατό στον Ολυμπιακό, γιατί μου έχει φερθεί πραγματικά καλά»
Ο Γιουσούφ Γιαζιτσί ξεκαθάρισε πως έχει στο μυαλό του μόνο τον Ολυμπιακό!
Με απόλυτο σεβασμό και με τα καλύτερα λόγια μίλησε για τον Ολυμπιακό ο Γιουσούφ Γιαζιτσί! Μετά από τα δημοσιεύματα που ήθελαν γαλλικές ομάδες να ενδιαφέρονται, ο Τούρκος έκανε δηλώσεις στο «FootMercato» και ξεκαθάρισε πως έχει μόνο τους Πειραιώτες στο μυαλό του.
Αυτό γιατί θεωρεί πως ο σύλλογος του φέρθηκε πολύ καλά κατά τη διάρκεια του περσινού τραυματισμού του και αισθάνεται πως «χρωστά».
«Λέω στους ανθρώπους να μην ανησυχούν. Θα κάνω το καλύτερο δυνατό και θα τους κάνω χαρούμενους, γιατί τους το χρωστάω. Το χρωστάω σε αυτόν τον σύλλογο! Και ξέρετε τι εννοώ όταν λέω ότι το χρωστάω σ’ αυτόν τον σύλλογο, γιατί μου έχουν φερθεί πραγματικά καλά», ανέφερε χαρακτηριστικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Θλίψη στο ελληνικό ποδόσφαιρο: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Προβάρει τα ερυθρόλευκα ο Ζοέλ Ρόκα
- Γιάννης Κωνσταντέλιας: Σοκ, σταματάει από την Εθνική Ελλάδος
- ΠΑΟΚ Μεταγραφές: Αυτός είναι ο Αρίτζ Ελουστόντο που συμφώνησε κι έρχεται
- Σπουδαία μεταγραφή για την Καλαμάτα: Δικός της ο Άρνορ Σίγκουρντσον!
