Γιαζίτσι: «Φίλοι του Ολυμπιακού, μου φερθήκατε πολύ καλά και απλά ήθελα να σας κάνω λίγο χαρούμενους» (video)
Το μήνυμα του Γιουσούφ Γιαζίτσι στον κόσμο του Ολυμπιακού μετά την οβίδα – νίκη κόντρα στον Αστέρα.
Ολα έδειχναν γκέλα, ομως ένας… κεραυνός του Γιουσούφ Γιαζίτσι άλλαξε τα πάντα και ο Ολυμπιακός νίκησε τον Αστέρα Τρίπολης στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος.
Ο Τούρκος έστειλε το μήνυμά του στους φίλους της ομάδας, αναφέροντας πως τους αγαπά γιατί του φέρθηκαν πολύ καλά και πως ήθελε να τους κάνει χαρούμενους.
Δείτε το βίντεο:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Θλίψη στο ελληνικό ποδόσφαιρο: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Προβάρει τα ερυθρόλευκα ο Ζοέλ Ρόκα
- Γιάννης Κωνσταντέλιας: Σοκ, σταματάει από την Εθνική Ελλάδος
- ΠΑΟΚ Μεταγραφές: Αυτός είναι ο Αρίτζ Ελουστόντο που συμφώνησε κι έρχεται
- Σπουδαία μεταγραφή για την Καλαμάτα: Δικός της ο Άρνορ Σίγκουρντσον!
