Διαιτησία: Τι είπε ο Λανουά για το πέναλτι της ΑΕΚ
Η ανάλυση των φάσεων της 1ης αγωνιστικής.
Πρεμιέρα για τον Στεφάν Λανουά με το καθιερωμένο βίντεο για την ανάλυση των αμφισβητούμενων φάσεων, της 1ης αγωνιστικής της Σούπερ Λιγκ.
Ο Γάλλος αναφέρθηκε στο πέναλτι που κέρδισε η ΑΕΚ με τον Ζίνι στο ματς με τον Πανσερραϊκό: «Κάθε επαφή μετά από σουτ δεν είναι πέναλτι. Μόνο εάν το μαρκάρισμα είναι ριψοκίνδυνο ή είναι ένα σοβαρό φάουλ. Από τη στιγμή που ο διαιτητής θεώρησε πως ήταν ριψοκίνδυνο μαρκάρισμα και η Επιτροπή Διαιτησίας συμφωνεί έπρεπε να δείξει και κίτρινη κάρτα, πράγμα που δεν έκανε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
