Μεντιλίμπαρ: «Μας έλειπε η συγκέντρωση, τώρα σκεφτόμαστε τον Παναθηναϊκό»
Πώς σχολίασε το 0-0 με την Πάφο ο Βάσκος προπονητής.
Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ μίλησε στο MEGA και έδωσε το πρώτο του σχόλιο μετά το 0-0 του Ολυμπιακού με την Πάφο στο γήπεδο Καραϊσκάκη.
«Ο αντίπαλος έπαιξε πάρα πολύ καλά, αμύνθηκε πάρα πολύ καλά, είχε διαβάσει το παιχνίδι. Από εμάς έλειπε η συγκέντρωση, θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ακριβείς».
Στη συνέχεια, είπε: «Σκεφτόμαστε τα παιχνίδια ένα-ένα. Αυτή τη στιγμή σκεφτόμαστε τον Παναθηναϊκό. Όλα τα παιχνίδια είναι δύσκολα και όλα χρειάζονται μεγάλη προσοχή. Εμείς τα κοιτάζουμε ένα-ένα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
