Ολυμπιακός: Γιατί... πρέπει να γίνει sold out στο Καραϊσκάκη και στο παιχνίδι με τον Λεβαδειακό
Αν είσαι φίλος του Ολυμπιακού και έχεις τη δυνατότητα, έχεις μερικούς πολύ καλούς λόγους να γεμίσεις το Καραϊσκάκη το Σάββατο με τον Λεβαδειακό!
Αν το καλοσκεφτείς δεν υπάρχουν και πολλά που συνδέουν την Ελλάδα του 2025 με την Ελλάδα του προηγούμενου αιώνα και ιδιαίτερα των πρώτων έξι – επτά δεκαετιών.
Τρόποι διασκέδασης, συνήθειες και ανάγκες έχουν αλλάξει, αλλά κάτι παραμένει ζωντανό και κοινό, αν και χιλιοβιασμένο. Το γηπεδάκι.
Τα προηγούμενα χρόνια, η εμπειρία του γηπέδου είχε χάσει την αίγλη της. Λίγο οι οκονομικές δυσκολίες, λίγο η απαξίωση του ποδοσφαίρου από τα περισσότερα μεγάλα κλαμπ, λίγο η γενικότερη τάση της εποχής… Οι Κυριακές είχαν αλλάξει. Και κατ’ επέκτασην οι έδρες είχαν χάσει λιγότερο ή περισσότερο τη δυναμική τους.
Η κοινωνία κάνει κύκλους και η τάση άλλαξε ξανά. Τη νύχτα της Αστον Βίλα, πατήθηκε ένα κουμπί, όσον αφορά τα… Ολυμπιακά. Τα 13 σερί sold out, για τα οποία αυτόν τον καιρό δικαίως κοκορεύεται το Καραϊσκάκη, δε μπορούσε να τα φανταστεί ούτε η δεκαετία του 2000. Ούτε την ατμόσφαιρα στο αλησμόνητο παιχνίδι με τους Αγγλους. Κι αν έιχε περάσει ένας χρόνο από τον θρίαμβο όταν τα παιδιά του Μεντιλίμπαρ υποδέχθηκαν τη Μπόντο, ελάχιστα είχαν αλλάξει στην τρέλα του κόσμου. «Τα τσιμέντα σείονταν»: φράση της οποίας την κυριολεξία δε μπορεί να καταλάβει όποιος δεν έχει βρεθεί σε μια ποδοσφαιρική έδρα σαν εκείνη του Φαλήρου.

Πρέπει να πας
Ξεκινάμε από ερώτηση: μπορείς να πας; Εχεις τη δυνατότητα, δηλαδή, να αγοράσεις εισιτήριο για ένα παιχνίδι που θέλεις να δεις; Με άλλα λόγια, θα πήγαινες αν αντί για τον Λεβαδειακό ήταν ο Παναθηναϊκός ή ΑΕΚ; Αν η απάντηση είναι ναι, τότε… δεν έχεις και πολλές δικαιολογίες.
Ο Λεβαδειακός, αφενός, είναι μια ομάδα που αυτή τη στιγμή δεν απέχει όσο πολλοί νομίζουν από τους τέσσερις -τουλάχιστον- μεγάλους μετά τον Ολυμπιακό και την ΑΕΚ. Είναι ένας σκληρός, αλλά και ποιοτικός αντίπαλος, που βάζει δύσκολα στους πάντες. Από τον Παναθηναϊκό πήρε ισοπαλία. Τον ΠΑΟΚ τον διέλυσε. Η στήριξη, δηλαδή, είναι παραπάνω από χρήσιμη.
Από εκεί και πέρα, αυτό το σερί των sold out είναι απλά εντυπωσιακό. Είναι ιστορία που γράφεται. Κι είναι ένα μήνυμα στους ποδοσφαιριστές, σε παλιούς και νέους. Οι μεν καταλαβαίνουν πως η στήριξη δε στερεύει, οι δε… τι εστί Ολυμπιακός. Αλλωστε όλο αυτό οδηγεί στην ειλημμένη απόφαση του Βαγγέλη Μαρινάκη και της διοίκησης για την ανανέωση του γηπέδου και τη σημαντική αύξηση της χωρητικότητας, που πλέον μοιάζει αναγκαία.
Και κάτι ακόμα, όχι λιγότερο σημαντικό: το παιχνίδι του Σαββάτου με την ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου είναι το τελευταίο στο Φάληρο μέχρι τις 26 Οκτωβρίου. Το τελευταίο, δηλαδή, για έναν ολόκληρο μήνα. Ακολουθούν παιχνίδια στο Λονδίνο, τη Θεσσαλονίκη, τον Κάμπο και την Καταλονία, ενώ η επιστροφή θα γίνει σε ντέρμπι με την ΑΕΚ.
ΥΓ: Η μεταβίβαση των εισιτηρίων διαρκείας είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που έχουν συμβεί τα τελευταία χρόνια στα ελληνικά γήπεδα. Είναι ένα πολύ ωραίο «δώρο» σε κάποιον που έχει τη δυνατότητα να πάει στο γήπεδο από κάποιον που δεν έχει. Και φυσικά βοηθά πάρα πολύ την ομάδα. Ισχύει για όλες τις ομάδες: οι κάτοχοι… ας έχετε στο μυαλό σας τη μεταβίβαση. Είναι μία καλή πράξη, που δεν κοστίζει, και ουσιαστικά βοηθά τους πάντες.
