ΑΕΚ: Χωρίς τον Νίκολιτς στον πάγκο κόντρα στον ΟΦΗ - Ποιος ο λόγος
Ο Σέρβος δεν θα μπορεί να κοουτσάρει την ΑΕΚ την προσεχή Κυριακή.
Σπάνιο, αλλά συμβαίνει και αυτό! Προπονητής να συμπληρώνει κάρτες και να απουσιάζει από παιχνίδι της ομάδας του. Συμβαίνει με τον Μάρκο Νίκολιτς, ο οποίος θα απουσιάσει από την αναμέτρηση της προσεχούς Κυριακής με τον ΟΦΗ στο Παγκρήτιο.
Πιο συγκεκριμένα, ο Ο Σέρβος προπονητής στον αγώνα με τον Παναιτωλικό αντίκρισε την τρίτη του κίτρινη κάρτα στο πρωτάθλημα, με συνέπεια να χάσει την αναμέτρηση του Παγκρητίου.
Θυμίζουμε ότι ο Νίκολιτς είχε δεχθεί κίτρινη κάρτα στα εκτός έδρας ματς με την ΑΕΛ και την Κηφισιά.
Προφανώς ο τεχνικός της ΑΕΚ θα ταξιδέψει στο Ηράκλειο και θα δει το ματς από τις εξέδρες, εκεί που θα φιλοξενούνται άνθρωποι της ΠΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
