Νίκολιτς: «Αξίζαμε τη νίκη-Το μυαλό μας στρέφεται πλέον στον αγώνα με την Σαμσουνσπόρ»
Οι δηλώσεις του Μάρκο Νίκολιτς μετά τη νίκη της ΑΕΚ κόντρα στον Ατρόμητο.
Η ΑΕΚ επικράτησε του Ατρομήτου με 4-1 στην «Opap Arena», στο πλαίσιο της 13ης αγωνιστικής της Super League.
Ο Μάρκο Νίκολιτς στις δηλώσεις του μετά την αναμέτρηση τόνισε πως το μυαλό της ομάδας στρέφεται στην αναμέτρηση της Πέμπτης (11/12) με την Σαμσουνσπόρ στη Τουρκία για το Conference League.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Νίκολιτς
“Είμαστε πολύ καλά. Ο Ατρόμητος είναι μία πολύ οργανωμένη ομάδα και πιστεύω ότι θα ανέβει στη συνέχεια του πρωταθλήματος. Πρόκειται για μία ακόμη πολύ σημαντική νίκη για εμάς.
Το μυαλό μας στρέφεται πλέον στον αγώνα στην Τουρκία και τη Σαμσουνσπόρ για το Conference League. Δεχτήκαμε ένα ανεπίτρεπτο γκολ, ωστόσο, πέρα από αυτή τη φάση, ήμασταν πολύ καλοί στο παιχνίδι και αξίζαμε τη νίκη, ακόμα τρεις βαθμοί για εμάς. Δεν έχω να πω πολλά λόγια”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ντάνιελ Καστελάνι: «Έφυγε» από τη ζωή ο σπουδαίος προπονητής
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Ημέρα Ντε Φράι - Πως πείστηκε ο Ολλανδός στόπερ, ποιες οι απολαβές του
- Αρης: Σκληρή μάχη με το ΝΒΑ για τον Ρόμπινσον-Ερλ
- Αθλητικές Μεταδόσεις: Πού θα δείτε τη μάχη Εμπαπέ - Χάαλαντ και το Ράλι Ακρόπολις
